Hieronder vind je de meest gestelde vragen over telefonie. Staat je vraag er niet tussen, kijk dan bij de andere veel gestelde vragen, of neem contact met ons op.
Ja, met een glasvezelaansluiting kun je zonder problemen je huidige telefoonnummer blijven gebruiken.
Ja, het is mogelijk om een tweede telefoonlijn te krijgen bij sommige dienstenaanbieders. Vergelijk t.z.t. het aanbod van de diverse dienstenaanbieders. Meer dan twee telefoonlijnen vallen meestal onder een zakelijke aansluiting.
De meeste (moderne) toestellen kun je zonder problemen aansluiten op je glasvezelmodem.
Ja. Echter, we bekijken graag samen met jou de mogelijkheden. Niet alle centrales zijn geschikt, maar we hebben daar alternatieven voor beschikbaar die vaak goedkoper zijn. Denk daarbij aan VoIP. Neem dit op met je provider!
Je kunt gewoon gebruik maken van diensten die je waarschijnlijk gewend bent bij de huidige provider zoals voicemail, nummerweergave en doorschakelen. Voicemail en nummerherkenning zijn meestal gratis. (= afhankelijk van je provider). Vergelijk het aanbod van de diverse dienstenaanbieders.
Wanneer iemand een voicemail voor je achterlaat, dan bel je gratis naar je voicemailbox. Ook kun je er voor kiezen om de voicemail in je e-mail te ontvangen. Je kunt dus altijd en overal je voicemailberichten terugluisteren.
Ja, dit is in bijna alle gevallen mogelijk. De juiste werking van je fax kan echter niet worden gegarandeerd. Contacteer de fabrikant van je fax om te informeren of je fax geschikt is voor telefonie via internet en/of glasvezel.